23 Ağustos 2011 Salı

Dost dedikleri şey ne, çok merak ediyorum !

Ya benim yüzüm cidden ne aşktan yana güldü, ne arkadaşlıktan, dostluktan. Aşkı geçtim de hadi insan 8 senesini geçirdiği bi arkadaşından, kardeşim dediği insandan nasıl böyle soğuyabilir henüz çözemedim.
Ben saf mıyım, salak mıyım bilmiyorum ama var bi tuhaflık. Benim bi arkadaşım vardı. Biz ona bayan ego diyelim !! 8 sene aynı sınıfta okuduk. İlk 5 sene içinde çok kavga ettik hatta ilk 3 sene her tenefüs örtmenimiz bizi öpüşüp barışmamız için zorlardı. 6'ya başladığımız sene diğer kankalar gitti ayrı okullara biz kaldık öyle mal gibi. Şimdi arkadaş olcaksın yani zorunlu yoksa göt gibi kalcaksın ortada.(bizim sınıfta bi gruplaşma vardı ve genelde biz iki saftirik katılmazdık onlara öylede havadaydı bi taraflarımız) Biz bununla baya kaynaştık falan. Bu arada başka bi hatun daha var ki bu hatun "5. sınıfa kadar ağzı var dili yok ayyy canım yaa şuna bak sesi soluğu çıkmıyo" dediğimiz bi arkadaştı. Sonra bu 6'ya geçince kudurdu. Böyle bi fesatlıklar, ara bozmacalar falan. Nedense hedef i de bizdik bayan egoyla. İlla bozcak aramızı, taktı. Neyse biz bu bayan egoyla kavga ettik. Salak zaten her boka trip atıyodu. Bu kızdan bahsederken tüylerim diken diken oluyo. Her neyse bu diğer hatun geldi bana ayrı, ona ayrı konuştu. Biz bununla iyice uzaklaştık, koptuk. Uzun bi süre konuşmadık falan. Sonra bu bayan ego kuyruğunu kıstırdı bana geldi yine. Ama lanet olsun ki benim bokum bok. Sinsiyim biraz. Kinciyimde. Nefrette ederim. Utanmasam iftira bile atarım. Höh çok karaktersiz oldum. Ama bana yapılanı unutamam napiiim ? O götoş beni mal gibi bırakmadı mı ? Bıraktı ! İçimin soğuması lazım yanii. Sonra aynısını ben buna yaptım. Ama bu bayan ego yine haklıymış triplerine falan girdi. Alllaaaam git bi kaşık su da booooğ ! Sonra biz 6. sınıfın sonunda bu aptalca sorunlarımızı hallettik. 7. sınıfta bu salağa bi hırs geldi derslerde falan beni geçicek illa. Anasıda sınıf örtmenimizdi ayrıca. Bende o sene derslerini falan nasıl saldım ama anlatamam. Böyle başımda kavak yelleri esiyo. Yanıma biri gelip beni uyarcak olsa "ne beeeee ! ben böyle çok mutluyum!" cümlesini duyup uzuyo. Sonra tabi bu takdiri kaptı ama daha öncekilerden çok daha yüksek bi ortalamayla. Ben bu yılanın e-okuluna baktım. Anaaam ! 50-60 olan yazılılar olmuş 90-95 ! İlk soğukluk ordan girdi tabi. Sonra bu salak bana sana bişey itiraf edicem dedi söyle dedim. Benim o zamanlar aşık olduğum bi çocuk var. Ama nasıl aşığım, ölüyorum bildiğin. Demesin mi "Ben ondan hoşlanıyorum ! Çok komik çocuk !" Laaan ! Ben bu kızı öldürmiyim de napıyım ? Orda o saçlarını tek tek koparıp, o yılan gözlerini tırnaklarımla oyasım geldi yeminle. Ama salak gibi bişey demedim ben buna. Lay lay lom devam ettik. Sonra ben matematik kursunda başka birine aşık oldum. Onun için hafta da 4 saat matematik çekiyodum. Gerçi kaçıyoduk kurstan o da oluyodu genelde HİHİHİHİHİ. (kendini şirin sanan kız gülümsemesi) Sonra bu bayan ego buna da asılmaya başladı. Alllaaam delircem ! Yok buna şarkı söylemeler bilmem neler. Sürekli o bişeyler anlatıyo, ben bişey anlatsam dinlemiyo, üzülsem tek kelime söyleyip aklınca beni teselli ediyo, varsa yoksa onun dertleri, onun sevinçleri. En son sudan bi sebepten dolayı köpek çektim ben buna. İyi de etmişim oooooh. Sonra uğraştı tabi benimle barışmak için. Bu egosunu saklayıp konuşmaya çalıştı benimle falan. Yok dedim istemiyorum. Bi de millete mağduru oynuyo pis çiyan ! Şimdilerde hayatımın en kötü anısı olarak kutulara sakladım onu. Aklımıda başıma aldım yani. Onun gibi biriyle bi daha karşılaştırma beni Allaaaaam ! Kimseyi karşılaştırma hatta ! Siz de siz olun kimseyle bu kadar içli dışlı olmayın. Boku çıkıyo işin. Baktınız çok sırnaştı, sinsi sinsi halledin işinizi yani ben yapıyorum öyle. Arada şart. :) Bu arada herkese böyle değilim yani yanlış anlaşılma olmasın. Kötü bi kız değilim ben ! :)))) hadi hoşça kalın. Görüşmek üzere :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder