20 Ağustos 2011 Cumartesi

Önce tanışalım :)

Merhabalar. :) Ben Alice. :) Ankara'da yaşıyorum ve liseye daha yeni geçtim. :) Aslında kendimi tanıtma fasıllarında pek iyi olduğum söylenemez. Elimden geldiği kadar anlatmaya çalışıyorum derdimi. :)
Yaşım gereği hala bi meslek seçimi derdi var çevremde. "Büyüyünce ne olacaksın ?" sorularının önünü alamadım henüz. Hala soruluyor. Eğer sizde merak ederseniz Radyo-Televizyon eğitimi alıp, radyo programcısı olma niyetindeyim. Televizyon taraflarında inanın ki gözüm yok. Bence radyo daha samimi, daha içten. Ne bileyim ben radyo dinlemeyi tercih ederim genelde. Bu arada edebiyatla da ilgileniyorum. Nazım Hikmet, Özdemir Asaf, Atila İlhan, Sunay Akın, Can Yücel gibi gibi.. Ayrıca arada bişeyler yazıp çiziyorum. (olduğu kadar) Onun dışında bende her insan gibi müzik dinlemeyi, gezmeyi, yüzmeyi çok severim. Kulağa hoş gelen her şeyi dinlerim deyip ilk yazımdan "itici" olmak istemiyorum. Ağırlıklı olarak Pop-Rock dinlerim. Bi dönem hiç durmadan Sagopa Kajmer-Kolera dinlerdim ama artık pek dinlemiyorum. Ama yine de Sagolera bitanedir. :)
Unutmadan Pucca'yı çok sevdiğimi de eklemek isterim. :) Onun gibi kimliğimi deşifre etmememin özel bi sebebi yok. İşin büyüsü bozulmasın diye. :) Belki bi zaman sonra kim olduğumu da söylerim. :) Bana Pucca ya da dizüstü edebiyattan birilerinin özentisi olduğumu falan söylemeyin. Kitap yazmayı düşünmüyorum. :)) Hadi şimdilik hoşça kalın. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder