20 Ağustos 2011 Cumartesi

İnsan olmak hiç mi akıllarına gelmez şu "bazı" erkeklerin ?

Hangimiz daha önce hiç aşık olmadı ki ? Hangimizin kalpleri hızlı hızlı çarpmadı ki ? Eğer aramızda bir "öküz" barındırıyorsak derhal terketsin, derhaal !
Sanırım ben hayatımda bir kere aşık oldum. Ondan önce aşık olduğumu sandım ama çocukluktu, hayaldi.
15 Şubat 2010.. Aman Allah'ım bana neler oldu o gün ! Hiç haz etmediğim, kendini çok beğendiğine inandığım bir çocuk.. Dünyanın en güzel gözlerine sahip olan çocuk.. Bana yanıldığımı düşündürdü kendisi hakkında.. O kadar tatlıydı ki konuşmaları, bakışları.. Hayatımın en güzel 2 ayını yaşadım sayesinde. Ama hayır sevgilisi değildim. (iyi ki değildim!) 
Ve sonrası.. Yalanlar.. Ve benim avuçlarım arasında kalan kocaman bir hayal kırıklığı !  Üzüldüm, ağladım, yemeden içmeden kesildim. Uzunca bir süre gülmedi yüzüm.. Sonra kendimi toparladım hayatımda artık onun olmadığını kabullendim kii hoppa yine geldi bütün dengemin içine sıçtı ! Sonra bir daha yok oldu gitti.. Bir sene içinde kaç kişiyle çıktığını sayamadım. Ama ben aptal ben yine vazgeçemedim, unutamadım ! Hep o 2 ayı yaşadım durdum kafamın içinde.. Ve dilimde bir "keşke" dolandı gitti. Ama sonrasında o "keşke" "iyi ki" ye dönüşüverdi ! Çünkü öyle bir insanı sevmişim ki 3-4 tane kızla aynı anda çıktı ! Sonrası mağlum.. Bu sefer gerçekten bitti.. Demet Akalın'ı da açtım bi güzel.. Oh..
" Kalbime kurdum mahkeme.. Yargıladım seni her gece.. Hafifletici bi bahane bulamadım..
Bu sefer kendini yakala artık.. Konuşacak, korunacak aşk bırakmadın..
Kalbime kurdum mahkeme.. Yargıladım seni her gece.. Hafifletici bi bahane bulamadım..
Yukarıda Allah var diye kendimi yokladım, hakkın var mi diye bir baktım, 
Aklımı baya bir zorladım, yapamadım ! Aşk gözünü açtı ! 
Ne bir dakika alırım, yok, yok, yok, ne bir dakika veririm, yok, yok, yok,
Hayatın kıymetini, senden iyi bilirim !
Sen aşık olanı üzdüysen eğer, aşkın sihrini bozduysan eğer,
Cezalısın, artık sabıkalısın ! " 
Sonra da iyice bi düşündüm kısacık hayatta canımı sıktığıma değer mi ? Hemde onun gibi bi şerefsiz için ? Değmez ! Dedim ki kızım Alice daha yaşın kaç, başın kaç.. Bi gün o hayal ettiğin aşkı yaşayacaksın.. Kafana hiçbir şey takmayacaksın.. Kafana taktığın toka bile bi süre sonra başını ağrıtıyosa, kafana toka bile takmayacaksın. ;) Hadi şimdilik kendinize iyi bakın :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder