29 Ağustos 2011 Pazartesi

Yollarda bulurum senii !

Geçenlerde eski bir arkadaşım buluşmak istedi. Ama eski arkadaş derken sürekli buluştuğum biri falan değil en son üç yıl önce takılıyoduk yani. Can sıkıntısına peki tamam buluşalım dedim. Ama nasıl rezil oldum anlatamam. Bi kere şortun altına ağustos sıcağında alakasız bi renk çorap giymiş. Yemin ediyorum onu yoldan çıkaran arkadaş, kötü kız gibi hissettim kendimi yanında. Neyse alıştım ona bi zaman sonra. Geçtik bi cafeye oturduk bişeyler içtik falan. Kız kafayı yurtdışıyla bozmuş yanında dolar falan var o derece. Hesabı istedim. Tutturdu paranı bana ver seninkini de ben ödemiş gibi olayım diye. Aklı sıra garsonlara havalı gözükecek. Var mı lan bende o göz ! Hayır dedim inatla. Sonra garson hesabı getirdi paraları koyduk falan. Bizimki ben bahşiş bırakıcam dedi bi baktım dolar bırakıyo ! Dolarda türk lirasında 1 buçuk lira yani büyük bişey değil. Adam geldi "Dolar mı?" dedi. Bizim kide "Biz Almanya'da yaşıyoruz da." demesin mi ! Adamın düşüncelerini okudum resmen. "Mal mı lan bu kız ? Bahşiş bırakıyorsun bari işime yarayacak bişey bırak. Almanya da yaşıyo şortun altında çorap var!" gibi gibi.. Nasıl kalkıp gittiğimi bilmiyorum. Bi de cool sanıyo kendini. Neyse ki gün bitti evlerimize geldik. 2 gün sonra hoop bi telefon."Buluşalım mı ?" İçimden "Tövbe billah buluşmam bi daha" gibi şeyler geçerken kafamda bi ampul yanıverdi. Uzun zamandır sevdiğim ve sözde unuttuğum çocuk kesin dışardaydı ya da dışarı çıkacaktı bu saatte ben bu kızı alıp çocuğun evi tarafına gidersem kesin görürüm düşüncesiyle "tamam tatlım buluşalııım!" dedim çok geçmeden buluştuk. Bu seferde uzun kollu giyinmiş. Giyinebilir ona lafım yok ama bana laf atıyo ordan "ayy be biçim giyinmişsin!" hööö ? Ne diyosun sen yavrum ? Bi de kızda bi çene anlatamam. 2 saat zaman geçiriyosak 20 kelime anca konuşabiliyorum yemin ederim. En sonunda ben buna baskı yaptım gidiyoruz çocuğun evinin tarafına ama sebebini bilmiyo kız. Sonra ben çocuğu gördüm. Hemen yolun öbür tarafına gittim beni göremeyeceği ama benim onu rahatlıkla görebileceğim bi yere. Sonra iyice yaklaştı. Allaaaam sana geliyorum ! O nasıl bi insan ! O nasıl bi tatlılık ! Birazcık unuttuysam da yine aşık oldum, yine yine ve yineee ! Saç uzamış, bronzlaşılmış ve yazlık kıyafetlerle tam anlamıyla muhteşem olmuş ! Tabi yanımdaki kızdan dolayı o beni görmedi bile :( Bende içimden "yollarda bulurum seniii" şarkısını söyleye söyleye gözden kaybolana kadar ona baktım. :( Alllam nolursun bi daha göriyim ! Noluurr :( 
Bu arada bu bana musallat olan kız son 36 saattir ısrarla benimle buluşmak istiyor. Sürekli bi bahane buluyorum. Ve hatta ben bu yazıyı yazarken bile aradı. Telefonumda 6 cevapsız arama var. Umarım bi daha ona mecbur kalmam. Ve umarım ela gözlümü yine görürüm :/ Şimdilik hoşça kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder